Re: cholera mnie weźmie

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpnet.WYTNIJKAPITALIKI.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 10:00:46 MET

Użytkownik "adam" <a@a.pl> napisał w wiadomości
news:cp81gi$jrj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Świeżo zainstalowałem system na kompie, ponieważ wysypał mi się przez
> wirusy (i byc może nie tylko - może już były to symptomy awarii, którą
> podejrzewam).
> Dałem nowy inny, większy dysk, postawiłem W2k + wszelakie łatki. Od razu
> też program antywirusowy i ZoneAlarm. Pokonfigurowałem urządzenia i
> zacząłem instalowac oprogramowanie...
> A tu - dupa. Filmy nie działają. <cut>

    Sprawdź, czy w ogóle możesz kopiować jakieś większe pliki na tym dysku -
być może to on jest przyczyną (BTW: PATA? SATA? jaka pojemność? układ
partycji?) Twoich problemów.
    A jeśli chodzi o kodeki - wypierdziel wszystkie, jakie tam masz i
zainstaluj ffdshow i ac3filter. Niezastąpiony duet.

--
Pozdrawiam,
MD