Re: listwa zasilająca a komputer ....

Autor: Czarek Gorzeński <czarek_at_piwo.org>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 23:56:59 MET

Czarek Gorzeński napisał(a):
> Hmmm... sprawdzę, ale raczej nie.

No więc tak. Komputer włącza się od zwykłej lampki z najzwyklejszą
żarówką 40 W. Włącza się też czasami od włączenia wentylatora
sufitowego, a czasami też od zamknięcia drzwi (sic!).

Próbowałem wymienić w nim zasilacz na Chiefteca - objawy te same.
Odseparowałem go dodatkowo całkowicie od sieci elektrycznej -
podłączyłem monitor i komputer pod UPS-a, którego wypiąłem z kontaktu -
bez zmian.

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński