Udostępnienie netu przez modem

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 22:37:33 MET

Witam
    Posiadam stałe łącze radiowe - jeden komputer z kartą sieciową pełni
funkcję routera. Chciałbym do niego podpiąć jeszcze modem i udostępnić net
przez linię telefoniczną - klient dzwoni, a modem go łączy. ( rozmowy
lokalne z TPSA wieczorem i w weekendy - w cenie abonamentu) Jest to max 4
godziny udostępniania, i w nocy. Prędkość 56Kb wystarcza w zupełności. Mam 2
modemy zewnętrzne US Robotics 56 Kb. Czy ktoś już robił takie kombinacje?
Nie chcę poprostu drugi raz prochu wymyślać.

Pozdrrr... Reksio