Re: głośny wentylator na grafice

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 19:56:14 MET

Dnia Wed, 08 Dec 2004 10:27:46 +0100, Ghost of the Net napisał(a):

>Mój wentylator na grafice (GF5200) ostatnio zaczął mnie doprowadzać do
>szału swoim rzężeniem :) i stąd pytanie: czy taki hałasujący wiatrak
>kfalifikuje grafikę do oddania do serwisu w ramach gwarancji?

IMHO kwalifikuje się, w końcu karta nie działa poprawnie, a
uszkodzenie wiatraczka może mieć dziwne efekty uboczne. Wiatraczek na
mojej 5200 kręcił się wyjąc niemiłosiernie, dwukrotnie chyba znacznie
poniżej wymagań karty, bo zamiast obrazu zobaczyłem na ekranie dziwne
artefakty.

>Jeśli nie,
>to czy jak sobie przykręcę inny a potem (odpukać) będę musiał ją zanieść
>do serwisu to czy przyczepią się, że np są ślady odkręcania śrubek itp?

Sądzę, że to już będzie naruszenie gwarancji i będą mieli podstawę do
tego, żeby odmówić bezpłatnej naprawy.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl