Re: nForce czy KT czyli jaka p³yta lepsza +/-?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 17:17:49 MET

¶ro, 08 gru 2004 o 00:53 GMT, kungfumaster napisa³(a):

> Widzialem jak opisywali je kilka razy na grupach news. (nie pytaj mnie o
> szczegó³y, nie chce mi sie szukaæ.

nie mma zamiaru nawet pytac bo i tak nie uwierze, sam mam nForca w kompie
ktory dziala 24/24 od dwoch lat i nie zauwazylem zeby byla jakies problemy
z tego powodu, przez co dementuje jakiekolwiek pogloski ze nForce2 sprawia
jakiekolwiek problemy

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][ przychodzi kosciotrup do baru i krzyczy:  ]
[       Ekg: #3781111            ][ SETE i sciere prosze !!!                  ]