Re: Problemy z NEC ND - 3500A

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 17:11:45 MET

"| diXX |" <d-25@NOSPAMwp.pl> wrote in
news:cp6v61$e0i$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Naped jest podpiety na osobnej tasmie i jako master?
> DMA wlaczone?

a czy to ma aż takie znaczenie (osobna taśma)? Pytam, bo planuję zakup
dokładnie tego modelu, a nie mam absolutnie możliwości podpięcia na osobnej
taśmie.

Mam nagrywarkę CDRW LiteOn-a i chodzi bez żadnych problemów na jednej
taśmie z innym napędęm.

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |