Re: Pamiec dla A64 s939

Autor: Mariusz Olszewski <mail_at_ANTIBOTmoio.net>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 16:09:51 MET

bobo wrote:

> bardzo dobre pamieci robi firma Geil, zeby stabilnie pracowaly w
> dualu musza byc 2x identyczne kostki

Firmy mam już obcykane :) Geil, Kingston, OCZ... Chodzi mi jednak o kwestie
ogólno-techniczne.
Z tego co piszesz wnioskuję, że powinienem kupić parę (2x512MB). Mogę też
włożyć pojedynczą (1GB) ale wówczas gdybym, w przyszłości, chciał dołożyć
drugą kość 1GB to mogą być problemy, bo nie będą "sparowane".
Czyli -- rozbudowa nie, wymiana tak. Tak to zrozumiałem.

Dzięki za info.

> o sprzecie mozesz poczytac na forum tweak.pl

Hmm, jedyne co widać na stronie to:
"Ferror crew 2004 iehhh lets go! Afinal.. papai noel anda de trono ou de
helicoptero?"

Pozdrawiam
Mariusz