Re: Chlodzenie do Prescott-a

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 14:43:18 MET

Hannibal wrote:

> Tego się nie da bo obroty według mnie już są aż za niskie jak do prescotów,
> (do nordwodów pasują akurat)
o to mi chodzi :-)
ten wentylator ma max. obroty chyba przy 80*C gdy mial np przy 65*C to
wtedy zwiekszylo by to obroty przy temp. pracy.
chodzi mi o to zeby obroty szybciej rosly ze wzrostem temperatury.
starsza wersja nie miala TC i lepiej sie sprawowala niz z TC

> W zestawie jest jakaś srebrna nie najgorsza zresztą.
powinna byc silikonowa ale nie jest to napewno AS5 ;-)

--
Pozdrawiam
Maciek M.