Re: Chlodzenie do Prescott-a

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 14:01:09 MET

jack wrote:
> Przylaczam sie do pytania - mam co prawda Celerona 2.66@3.1 na Prescott i
> nawet intelowy cooler sie wyrabia - max 55 stopni u mnie ale pedzi wtedy
> ponad 3600 obr i wyje niemilosiernie - tez szukam czegos ale raczej czegos
> tanszego czy to mogloby byc -
> http://allegro.pl/show_item.php?item=36412649 - moze ktos posiada taki
> cooler?

ja tez sie nad tym coolerem zastanawialem (mam prescotta celerona
2.4GHz) ale nigdzie nie ma jego testow :-( sa testy poprzedniego modelu
i wypada nienajlepiej :-(
mysle jednak ze po malych przrobkach to moze byc dobry cooler
np.:
1. wyszlifowac na lustro stope
2. obnizyc temp. max obrotow (zmienic uklad regulacji temp.)
3. kupic dobra paste np. Arctic Silver 5
nie mam jednak checi do takiej zabawy :-( i chyba kupie sobie jakiegos
zalmana np 7000Al-Cu

--
Pozdrawiam
Maciek M.