Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 11:13:42 MET

Użytkownik "Jan" <janu_szWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5d7a.00001f2b.41b638ef@newsgate.onet.pl...
> Witam!
> Chcialem zlecic sasiadowi zlozenie komputera, zainstalowanie Windowsow,
> office
> i inne - ile moze kosztowac "taka przyjemnosc" ?

Jesli dostarcza ci wszystkie klamoty - to poskrecanie calosci do obudowy itp
itd to nie taka duza robota - ja za to krzycze od 30 do 50zl w zaleznosci od
"stopnia znajomosci" :-)
Jesli chodzi o Windowsy to zeby nie odwalic fuszerki zawsze daje
najaktualniejsze sterowniki, do tego Windows pouaktualniany z netu i
sprawdzone czy wszystko dziala jak nalezy (typu jakies dodatkowe karty TV /
sieciowe itp). O ile sama robota nie jest meczaca o tyle przykuty jestes do
kompa na jakies 2 godziny (zakladajac ze wszystko idzie gladko) - tu ceny
dawalbym od 50 do 100zl nawet.

--
pzdr
rb