HDD Regenerator - czy tak ma być ?????

Autor: Krzysiek <biuro_at_markab.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 10:33:40 MET

Witam !
Wiem, że temat HDD Regeneratora i BAD SEC'ów był wałkowany, ale mam 1
krótkie pytanie.

Ściągnąłem HDD Regenerator 1.42. Po znalezieniu i odzyskaniu 1 BADA zgodnie
z info się wyłączył. Spisałem numer sektora i znowu uruchomiłem program.
Znowu znalazł ten sam sektor i znowu go naprawił.
Ściągnąłem więc pełną wersję niższą 1.41 (scrakowaną) i okazuje się, że
znajduje BADY, ale żadnego nie usuwa. Na razie znalazł 2000 a to dopiero 1%.
Dodam, że walczę z dyskiem od ponad tygodnia. Programy takie jak BOOTIT,
TESTDISK przy poszukiwaniu partycji wieszają się w tym miesjcu.
Czy ktoś się orientuje, czy wersja 1.41 najpierw znajduje wszystkie BADY a
później je naprawia, czy to kwestia scrackowanej wersji ? Czy raczej
uszkodzenia są takie, że nie może ich przywrócić? Czy zostaną chociaż
oznaczone jako BAD ?
Przy okazji dziękuję wszystkim za dotychczasową pomoc.
Będę wdzięczny za sugestie.

Pozdrawiam
Krzysiek