Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 08:02:57 MET

On Wed, 8 Dec 2004 04:58:30 +0100, "Norbert" <norbas@op.pl> wrote:

>50zł za złożenie od podstaw, zainstalowanie i skonfigurowanie?
>Oj nie zaniżaj średniej.
>No ja drozej sobie liczę...
>Znajomym owszem..friko złożenie.
>Ale klient obcy 50 złożenie + 50 instalka jesli ma oryginały i
>konfiguracja.
>Może się wydać drogo..ale jak składam to jak dla siebie i każda śrubka
>jest na miejscu. Pewnie dlatego nikt nie reklamował jeszcze i sobie
>ludziska chwalą :-)
Ja mam dokładnie takie samo podejście, nawet kompa dla kogoś składam
lepiej niż dla siebie. Nie lubie fuszerki.
Zawsze BIOS jest skonfigurowany optymalnie, komputer wytestowany,
dodatkowo jak ktoś chce to podkręcony i działający stabilnie. Drivery
najnowsze stabilne. Winda skonfigurowana na cacy :).
Za coś takiego mniej niż 100 PLN wiząć nie można, bo po prostu
w tym samym czasie można robiąc coś innego zgarnąć więcej kasy (np.
pisząc jakiś soft).

Ale owszem, za wciśnięcie kart w swoje slot, podpięcie byle jak kabli
i zainstalowanie windy przez NEXT>NEXT>NEXT to można wiziąć i 50 zeta.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com