Pamiec dla A64 s939

Autor: Mariusz Olszewski <mail_at_ANTIBOTmoio.net>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 02:38:48 MET

Witam,

próbuję skonfigurować sobie stację graficzną (CAD, rendering, obróbka
bitmap).
Od tygodnia grzebię w różnych portalach, forach itp. i, w końcu,
zdecydowałem się na procesor *Athlon 64 3500+*.
Do niego dobrałem *Asus A8V Deluxe*, bo wygląda na to, że to najlepsza z
dostępnych płyta (poprawcie mnie jeśli się mylę) dla tego proca.

Niestety, wymiękłem przy doborze pamięci :(
Po przeczytaniu artykułu http://tinyurl.com/4k9pk mam już zupełny mętlik.
Czy s939 dzięki dwukanałowemu interfejsowi załatwia sprawę i nie muszę dbać,
jaką pamięć DDR400 wkładam? T.zn. czy jest to 1GB w jednym kawałku czy
2x512MB?

Albo inaczej...
Chcę mieć 1GB DDR400 z możliwością rozbudowy w przyszłości. Pamięć musi być
bardzo szybka (najlepiej 2-2-2-5) i niezawodna (markowa). To priorytet! Cena
ma drugorzędne znaczenie.
Co polecacie?
Lub chociaż dajcie linka do jakiejś strony gdzie te zawiłości i pułapki będą
wytłumaczone w przystępny sposób.

Pozdrawiam
Mariusz