Re: Bellalinea vs Bellalinea

Autor: yabadu <yabadabadu_at_noSPAMnet.org>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 23:39:24 MET

prywatne prywatne wrote:

> Witam
> Przymierzam sie do kupna panelu lcd 17cali z maxdaty bo z ofert ktora
> przejzalem i ceny ktora moge wydac czyli max okolo 1300zl to wlasnie modele z
> tej firmy sa najlepsze.

Jezeli chcesz kupic do uzytkowania oprogramowania biurowego, to jeszcze
w tej cenie cos kupisz. Jezeli minimalnie dynamiczniej bedziesz
wykorzystwywal wyswietlacz, to szla trafi Twoje nerwy. Niestety w tej
cenie nie kupisz za "szybkich" wyswietlaczy. Modele, ktore teraz sie
pojawily na rynku w cenie ponizej 1400 PLN, to najczesciej starsza
generacja.

> Najbardziej odpowiada mi model
> Premium
> 10 17 50 vb http://www.maxdata.pl/?site=productInfo&id=111732
> 10 17 51 vb http://www.maxdata.pl/?site=productInfo&id=111733

> Czas reakcji to 15 / 10 a poczytalem gupe i posprawdzalem np na komputroniku
> i tam znowu pisze ze czas reakcji to 25 mozecie napisac jakies opinie na
> temat tych monitoro badz podac inne modele bellalinea w tej cenie ktore sa
> lepsze bo z tego co ja przejzalem to walsnie te 2modele w tym przedziale
> cenowym sa najlepsze ale prosze o wasze opinie.

Kupuje je najczesciej dla Klientow mniej wymagajacych: do edycji
dokumentow, obslugi poczty. Ale mimo tego powiem Ci, ze denerwuje mnie
czasami, iz cale wiersze "marza" sie gdy szybko przewijam tekst.
Niestety to wada wyswietlaczy w tej cenie. Ale jest i zaleta... zdrowsze
oczy :)

Pozdro,
Yabadabadu