Re: Bellalinea vs Bellalinea

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_bez.spamu.gazeta.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 22:56:39 MET

Niejaki/a arctic twierdzi jakoby::
> Masz tu swoje zastosowanie matrycy PVA
>
> http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=195
>
> Najgorsze czasy reakcji jakie mozna sobie wyobrazic. Obraz brylant - ale co
> z tego...

Jak to "co z tego"? Jest bardzo dobry obraz. I to ma być argument
przeciw temu monitorowi? To jaki ma być obraz w dobrym monitorze?

Eizo FlexScan L768 nie został stworzony do gier. Tak więc, niech będą te
czasy reakcji takie jakie są - co komu to przeszkadza?
Po drugie, czasy reakcji nie są tragiczne. Taka już jest charakterystyka
matryc VA, że czasy reakcji są bardzo nierówne. A na VA klasy 25ms (co
znaczy że przejścia zielono-niebieskie mogą być w granicach 80ms. Taka
jest już cecha matryc) można grać. Można grać nawet w FPP, jeżeli tylko
możesz przeboleć nie aż tak tragiczne smużenie.
Ale zresztą jest to akademicka dyskusja. Eizo FlexScan L768 nie został
stworzony do gier.

Jeżeli komputer wykorzystujesz tylko do gier zostań przy CRT,
ewentualnie kup sobie TN.
Jeżeli komputer wykorzystujesz do wszystkiego z wyjątkiem profesjonalnej
(zauważ różnice między profesjonalną a amatorską) grafiki i dynamicznych
gier - kup sobie VA.
Jeżeli szukasz "LCD do wszystkiego" - kup panel na IPS (na który ja się
od pewnego czasu szykuję :>)

Mamy wolny rynek, wybór jest spory. Tak więc bzdurą jest jakoby Eizo
FlexScan L768 nie nadawał się do niczego.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//