Re: System archiwizacji danych

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 17:08:17 MET

Dentarg <den@it64.com> zapodał(a):
> On Tue, 7 Dec 2004 15:10:48 +0100, "DooMiniK"
> <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

[...]>
> Tutaj widzę największy minus tej konfiguracji. Zasilacze codegen są
> raczej padalcowate (przynajmniej 300-350W, z którymi miałem
> doczynienia). Ja bym dołożył pare PLN i kupił obudowę Chiefteca z
> zasilaczem produkcji Sirtec (uwaga na Enchance i Delta). Albo
> przynajmniej sam zasilacz wymienił na Chiefteca by Sirtec. Ew. jak Cie
> stać to Antec ;). Nie wiem jak ten big tower Codegena, ja mam 2 Bigi
> Chiefteca i nie narzekam.

Dzięki za rady - nie znam się na obudowach :>

[...]> Tak jak ktoś już sugerował, grafika może być gorsza. Nie wiem czy
> zamierzasz pracować w Xach, jeśli tak to dobierz coś pod ich kątem.
> Nie ma sensu pchać dobrej grafiki do servera jeśli pracuje się na
> zdalnej konsoli.

No coś wymyślę, aby... wsadzić tam słabszy. Nie będzie tam Xów.

> Ten wentyl na procek nie jest rewelacyjny, mam jeden z tej serii i
> zgniotl mi w czasie pracy jądro Athlona XP :( (Nie przy zdejmowaniu).
> Lepiej weź coś trwalszego i dociskanego na śruby (Zalman?, nie wiem
> jak trwałość Freezone, bo moje 3 sztuki na razie za krótko działają
> :))

Popatrzę jeszcze w ceny.

> Podoba mi się ta konfiguracja, podobną zabawkę właśnie składam, ale z
> trochę innym przeznaczeniem. Jeśli planujesz do tego UPSa podłączać
> też monitor CRT, to weź większy, bo przy zaniku napięcia gdy jest
> wygaszony monitor i spróbujesz go włączyć to może Ci UPS nie
> wytrzymać. Mam tak z 600 i 800VA :(.

Ech - coś wiem o tym. Mam fajny serwerek Siemensa i do niego świetny
ups (1000VA, zarządzanie przez sieć, etc.). Monitora po prostu nie wyłączam
(guzikiem), jedynie wygasza go OS (tam mam W2K3) - wtedy nie mam problemów
z upsem...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl