Re: pytanko o polaczenie z siecia..

Autor: Bernd <goldiox_at_gazeta.remove.it.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 16:15:07 MET

Piotr Nitecki napisał(a):

> Komp ma sieciowke...czyli co polaczyc winxp z sieciowka z kompem na win95 i
> ustawic w opcjach zaawansowanych udostepnianie lacza?..jakim kablem
> ethernetowym to polaczyc takim..komp komp czy komp wtyczka?
> sory za niewiedze..ale po to sie Was pytam zeby sie dowiedziec :)
>
> pozdro

Widze to tak, laczysz dwa komputery skrosowanym kablem sieciowym, w
obu musza byc karty sieciowe. Nastepnie udostepniasz polaczenie
internetowe w XP dla komputera podlaczonego przez karte sieciowa.
Nie bede sie za bardzo rozwodzil bo mam wrazenie, ze to NTG ale
zerknij na: http://sierp.net/faq/#jaksiec