Re: Lite-ON SOHW 1633S - czytanie CD

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 15:53:05 MET

Użytkownik "strOOs" <strOOs83-CUT-@go2.pl> napisał w wiadomości
news:coti3f$hpi$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Witam.
>
> Zakupilem dzis w promocji w MM ta nagrywarke i... nie chce czytac
> oryginalow
> ;p wg mnie tragedia. CDR czyta ok, CDRW to samo, DVD oryginaly super.
> Ale 2 oryginalki na poczatek wlozylem do czytnika i kiszka z
> obydwoma...
> Najgorsze to to, ze nie czyta wlasnie plyt dolaczonych do napedu... I
> teraz
> czeka mnie pozostawienie w kompie chyba Teac'a CDW-58E do czytania CD.
> Wyjalem, wiec nie spojrze czy te CD sa skopsane czy to Lite-On
> [...]

Ja mialem to samo z plytkami dolaczonymi. Zauwaz, ze te oryginaly sa
wypalane - przynajmiej ja tak mialem z nero - Power DVD bylo tloczone i
problem mialem z nero, jakos naped przekopiowal calosc z 30 minut,
wzialem druga plytke czysta i nagralem znow i bylo OK. Do tej pory nie
mialem problemow. A z nero, to mialem problem przy nagrywarce CDRW i
DVDRW. Pewnie to nero bylo nagrywane na jakichs poodpadowych plytkach
najszybciej jak sie dalo i sa efekty.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl