Re: karta grafiki - tania i ostra

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 11:44:05 MET

> nie maja, kupuj bo w tej cenie nie kupisz GF'a lepszego do gier

Zdaje sie, ze chodzilo o jakas ostra karte przede wszystkim. A ostre karty
skonczyly sie jakies 3-4 lata temu. Polecam poszukac jakiegos Vipera V770 na
allegro - obraz brzytwa a i z mniejszymi grami da sobie rade (o ile masz
jakiegos porzadnego procka a nie celerona 300). Zadna karta GF w tej chwili
nie ma ostrego obrazu - a jak ktos ma GF i wydaje mu sie, ze ma ostry obraz
to ma albo slabiutki monitor albo nigdy nie mial w kompie Vipera V550 lub
V770 - to byly zylety po prostu.
Osobiscie nie wiem jak z jakoscia obrazu radków bo nigdy nie mialem takowego
u siebie - jakos mnie nie przekonuja, sa jednak ciut mniej kompatybilne od
nvidii - cos ala amd, zawsze o krok za intelem - tylko amd 64 jest o krok z
przodu - ciekawe jak dlugo ;-)

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]