Re: Notebook + TV

Autor: MarekP <mpojcdwa_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:30:30 MET

> np karty ATI np potrzebują kabla z jakimś układem elektronicznym
> nie znam sie na tym, więc szczegóły poszukaj w necie, albo zapytaj
> jakiegoś elektronika, w każdym razie nie muszą działać prawidłowo na
> kablu na którym przykładowo pięknie działa sobie nvidia

A to ciekawe!!!!!!!!!!!!!
To znaczy, ze mam zwidy bo moj zwykly svhs>euro dziala.
Najpierw uaktywnic drugi ekran we wlasciwosciach ekranu( restart z wpietym i
wlaczonym TV, ew nowsze / starsze sterowniki - byl w zeszlym roku taki
felerny driver dla nvidii nie pozwalal wlaczyc wy tv
Pozdrowienia.
 MarekP