Koszt Laptopa

Autor: Marcin <mgora_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:05:38 MET

Witam!

Mam zamiar sprzedac nowego (no, ma dwa tygodnie) laptopa firmy Emachines,
ktorego dane ponizej:

Operating Systems MicrosoftR WindowsR XP Home
Expansion Ports 1 - Type I/II PC Card Slot
Processor Brand AMD
Processor Class AthlonT 64-Bit Processor
Processor Speed 3000
Memory Type DDR
Memory Size 512MB (256MB x 2)
Memory Speed DDR333 (PC2700)
Memory Slots (Total) 2
HD Capacity 60GB
Optical Drive Type CD-RW / DVD-ROM Combo Drive
Type Media Reader
Graphics Description Integrated Graphics
GPU/VPU ATI MOBILITY RADEON 9600
Video Memory 64MB
Communications Description Integrated Modem
Integrated LAN
Integrated Wireless LAN
Interface Type 802.11g Wireless Networking
RJ-11 Phone Connector
RJ-45 Ethernet Connector
Width 14"
Height 1.6"
Depth 10.4"
Weight 8.65 lbs
Display Type WXGA
Viewable Screen Size 15.4"

Pytanie moje jest takie: ile jest warte cos takiego? W na www.laptopy.pl
znalazlem laptopa firmy Acer z tym samym procesorem, ale z wiekszym
dyskiem i nagrywarka dvd na ponad 11kPLN - to troche duzo, ja chce ten
sprzet sprzedac znajomemu i nie wiem ile od niego zadac, zeby on nie
przeplacal a ja zebym nie stracil.

Pozdrawiam,
Marcin