Re: Zasilacz do Athlona 1700XP+

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 21:35:00 MET

Niejaki strOOs w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:
> Witam.
witam

> Przezylem juz jakis no-name 235W, Enlight 250W i w koncu wpadl mi w rece
> Fortron 250W z 5cioma wyjsciami na dyski itd.
> Jednak po dluzszym zastanowieniu przy tak zracym prad procku przydaloby sie
> wymienic ten zasilacz...
Nie ma żadnego sensu wymiany Fortona 250W (realnie 300W) na coś
innego, no chyba że masz ze 3 dyski i planujesz jakieś GF6800 kupić.
Jeżeli masz resztę sprzętu tej samej klasy co procka, to masz jeszcze
spory zapas.

A tak na przyszłość, to podaj co za sprzęt masz w kompie. No chyba że
twój komp składa się tylko z procka ;)

> Pozdrawiam
> Mikolaj
pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)