Re: szukam płaszczki do 2000zł 17"

Autor: Leo <iwonajUSUN_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 18:45:08 MET

Użytkownik "paulinio" <coolerix.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cp24q7$6aj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Leo" <iwonajUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości

> dzięki ;-)
> nie przeczę być może kalectwo :D
>
> --
>
> Pozdrawiam
> Paweł

sprzedawałem ostatnio klientowi IIyame ProLite E435S ... Wstępnie chciał
E431 bo ten monitor znał i bardzo mu sie podobał a 435 to tajemnica dla
niego. W momencie gdy dostał 435 to powiedział że nie chce żadnego innego.
Bardzo chwalił monitor za zachowanie przy gierkach i filmach..... to jakby
nie było 10ms matryca, a to już jest bardzo dobry wynik.
Myślę że jak sie na to zdecydujesz to nie będziesz żałować.
ps. z jakiego miasta jesteś?

Pozdr, Leo