Re: jak podzielic 120gb dysk

Autor: thin-man <danek7_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 18:26:11 MET

w <news:cov7dc$g0u$1@atlantis.news.tpi.pl>
wulf napisał(a):

> Witam
>
> Wlasnie chce zainstalowac sobie na nowo system (win xp pro) , i
> mysle jak podzielic dysk (120gb Maxtor).
>
> A dokladniej chcialbym zrobic cos takiego:
>
> 1. System-10gb (ntfs)
> 2. plik wymiany-2gb (fat16)
> 3. Temp-2gb (fat16)
> 4. programy, filmy, p2p-50gb (ntfs)
> 5. gry-50gb (ntfs)
>
> Co myslicie o takim ustawieniu?

Ja bym zrobil wszystko na NTFS chyba, że chcesz przenosić dysk do kompa
z Win98. Na system (C:) 15 GB. Plik wymiany zostawilbym na C: - im
będzie bliżej początku dysku, tym szybciej będzie działal.
TEMP może być 2GB, ja przerzuciłem na niego temp systemowy i
użytkowników oraz cache przeglądarki. Resztę dysku podziel wedle
uznania.

--
Thin-man
--- Mama says: Stupid is as stupid does! ---