Restarty ;-( Drugie starcie! Pomocy!

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 12:23:00 MET

W nawiązaniu do mojego wcześniejszego posta, dalej proszę o pomoc.
W międzyczasie wykonałem nastepujące rzeczy:
1. Dodałem wentyl na grafice aby się na pewno nie przegrzewała
2. Sprawdziłem wszystkie połączenia, taśmy, wyciągłem i włozyłem RAM itp.
3. Zrobiłem MemTestem test RAMu - jest ok
4. Otworzyłem budę aby było lepsze chłodzenie całości (max temp. procka <50,
płyty <40)
5. Odłączałem w biosie Firewire, AC'97 i LAN - nic nie dało.
6. Kombinowałem ze steramui, starsze, nowsze (grafika, lan) bez zmian
7. Udalo mi się ustalić, że np uruchomienie Winfst PVR - do oglądania TV i
ustawienie go na priorytet "wyższy" oraz Cinebencha i podobne ustawienie
powoduje restart - po jakimś czasie zabawy w przełączanie się pomiędzy
aplikacjami, reset następuje przeważnie w momencie nacisnięcia na pasku
paska z programem - ale nie od razu przy pierwszej próbie, zawsze po jakimś
czasie, po kilku przełączeniach - jak system jest full zajęty.
8. Niepokoją mnie napięcia Vcore. Wahają się do 1,44 do 1,57 - czy to aby
nie za duzy zakres? Na ogół sa wysokie jak nic się nie dzieje, a jak np.
kliknę mysza albo klawiaturą to szybko spada do 1,45-1,44. Inne napięcia są
bardziej stabilne, i na ogół wyższe od normy. 3.3 - ma od 3.39 do 3.43, 5 ma
od 5,11 do 5,16. Zasilacz jak na dole.

Najgorsze jest to, że na początku uzywania tej płyty nie było resetów -
jakieś 2 tygodnie. A cały sprzęt oprócz płyty używałem wcześniej na Asusie
P4PE i o resecie nie słyszałem w ogóle.
Czy resety może powodować niesprawny HUB/inny kiomp w sieci bo kabel lan mam
stale wpięty?

Gdzie szukac przyczyny? Pomocy!!

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]