Re: Laptop IBM ThinkPad T22 -- jak uruchomic TV OUT ???

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 11:04:50 MET

Anubis wrote:
> Witam
> Mam laptopa jak w tytule, próbowałem uruchomić wyjście telewizyjne w tym
> laptopie ale niestety nie uzyskuje obrazu na telewizorze chodź mam aktywne 2
> monitory w właściwościach pulpitu.
> Na tym samym kablu (S-VIDEO ---->ERO) z komputera stacjonarnego bez problemu
> uzyskuje obraz na tym samym telewizorze. Próbowałem tez klawiszami FN i
> F7(ze znaczkiem monitora) uruchomić ta opcje ale to nie daje rezultatów.
> Proszę o pomoc.

Kiedyś miałem T22m i właściwie kłopotów nie miałem tylko na oryginalnym
kablu IBMa - trochę też woziłem sie ze sterownikami, ale głównym
problemem był kabel svideo.
Efekt był taki, ze albo obrazu nie było wcale, albo był B&W i do tego w
paski :)

Teraz mam T41 i też przetestowałem kilka kabelków, aż w końcu kupiłem na
allegro taki z którym wszystko działa.

szelas