LDC i telewizor na GForce2

Autor: Krzysztof Klem <klem_at_csk.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 10:08:14 MET

Googlowałem szukałem i nie znalazłem, więc pytam.

Mma kartę Gforce2 z wyjściem TV (najnowsze sterwoniki) oraz monitor LCD. Chę
podłaczyć do karty graficznej i monitor i telewizor. NIe potrafię
skonfigurować (może się nie da) ustawień karty tak bym mógł oglądać film z
np. Besplayera a żona w tym samym czasie mogła korzystać z kompuera i na LCD
miała edytor tekstu.
Chodzi o to bym miał dwa pulpity a każdy z nich był przydzielony do innego
urządzeni LCD i telewizor.
Udało mi się podzielić jeden ekran w pionie (lub poziomie, nie chodzi mi o
klonowanie, bo to jest proste i działa) ale miałem problem z ustawieniem
rozdzielczości na LCD (mam teraz 1024 na 768 i chciałbym aby taka
pozostała). Na telewizor powinna być rozdzielczość 800x600.

CZy dwa urządzenia LCD i TV. Działające niezależnie od siebie na jednej
karcie. Da się?... i jak to zrobić?

--
Krzysztof Klem