Re: monitor bez nozki

Autor: Piotr Bałanda <balanda_at_simplusnet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 19:35:10 MET

Mam niepotrzebna nozke pod monitor - do niedawna jej uzywalem do monitora,
ktory nie byl od kompletu. Uchwyty troche na dole nie pasowaly, ale w sumie
monitor byl stabilny. Jesli jestes zainteresowany, to moge Ci taka nozke
odstapic...

Użytkownik "Mariusz [mr.]" <tego.nie.ladakh@i.tego.nie.wp.pl> napisał w
wiadomości news:coiaq5$ems$1@nemesis.news.tpi.pl...