Re: Restarty ;-( Od czego zacząć?

Autor: Michał Janasik <michaljanasik_at_poczta.tp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 00:11:41 MET

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:cot3ul$f43$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Siedzi stabilnie, jest chłodny, wiruje nad nim zresztą pentek qvc120 ;-)
>
> --
>Sprawdź na stronie producenta czy jest uakt. biosu do płyty, powinno tam
być napisane jaki błąd jest poprawiony w nowej wersji biosu.
1--
Miałem podobny problem na MSI. Bios pokazywał mi nieprawidłową temp
procka( na początku),a później były restarty dalej komp nie chciał się
uruchomić, aż w końcu przy uruchomieniu kompa wyskoczył komunikat bios
checksum wrong. Pomagało wtedy wyjęcie baterii i później ustawianie
wszystkiego na nowo. Problem się skończył jak wymieniłem płytę gł.
2--
Jeżeli to diver to sprawdź logi w NT, przewżnie to co nie działa jest
zaznaczone czerwonym zonkiem.
3--
Możesz mieć problem ze sprzętem, tj coś się gryzie