glosniki Creative Inspire T2900/T3000 2.1 czy I-Trigue 3200 2.1 ?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 00:09:16 MET

Czesc.

Chce sobie kupic glosniczki 2.1, i mam problem jak w temacie, czyli
Creative Inspire T2900/T3000 2.1 czy I-Trigue 3200 2.1 ?

raczej tylko te dwa modele biore pod uwage, chyba ze macie cos innego do
polcenia w tym przedziale cenowym co bedzie sie bardziej oplacalo?

Nie jestem audiofilem, potrzebuje je do sluchania muzyki i ogladania filmow

3200 maja wieksza moc, wieksze pasmo przenoszenia, od 30Hz a nie od 40Hz
jak jest w 3000, sa bardziej atrakcyjne wizualnie, ale nie wiem czy dzwiek
powstajacy z 3 malych membran tytanowych bedzie wart ceny, czy nie lepiej
3000 ktore maja kolumny z jedna wieksza mebrana srodkowotonowa i mala
membranka wysokotonowa, ktore glosniki dadza lepszy dzwiek?, czy to w ogole
bedzie dla mnie zauwazalne? do tej pory do sluchania wykozystuje sluchawki
:)

mniejsza moc zestawu 3000 nie ma dla mnie znaczenia raczej, poniewaz bede
ich wykozystywal tylko w moim pokoju, ktory nie jest sporych rozmiarow, a
po zatym nie chce przeszkadzac sasiadom...

w tej chwili jestem raczej za 3200 poniewaz bardziej podobaja mi sie
wizualenie, satelity zajmoja mniej miejsca, i przynajmniej teoretycznie ma
lepsze paramtetry..., jezeli mnie nie przekonacie/odwiedziecie do jakis innych
to kupie te :)

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][ Besides, REAL computers have a rename()     ]
[       Ekg: #3781111            ][ system call.    :-)                         ]