Re: dyskietka + obraz

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 23:34:27 MET

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 05.12.2004 roku, CYSTERNA++ wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Mam likladziesiat dyskietek (systemowe, sterowniki itd). Wkurza mnie to bo
> zajmuje mi cala szuflade. Czy jest jakis program (albo narzedzie systemowe)
> zeby zrobic obraz takiej dyskietki i nagrac to wszystko na jedno CD ? Ważne
> jest zeby potem mozna było odtworzyc taka dyskietke i zeby wszystko dzialalo
> np. dyskietke startowa Win98. Mam Win XP jakby to mialo miec znaczenie.

http://www.cdrinfo.pl/software/stronaid.php?id=3251141714
http://www.docsdownloads.com/Tier1/ubd.htm

poszukaj zresztą w googlach
http://www.google.com/search?hl=pl&q=ultimate+boot+floppy&btnG=Szukaj&lr=

Ja szczerze mówiąc nigdy nie składałem w ten sposób CD, bo korzystam
głównie z gotowego http://ubcd.sourceforge.net , ale z tego co pamiętam,
mając nawet gotowy plik ISO można go sobie przerobić na własne potrzeby -
polecam lekturę http://www.cdrinfo.pl - są tam odpowiednie narzędzia i
pomocne informacje.