Re: użycie procesora

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 20:08:56 MET

> sprawdź sobie nie tylko użycie procesora, użycie procesora jest zależne
> od danej aplikacji wiadomo że PRIME95 będzie potrzebował więcej mocy
> obliczeniowej niż saper.

Nie, no Sapery odpadają. Np. GTA 3, Vietcong (czyli bez przesady, ale tez
nie takie znowu nic)

> wykonaj test na obceność wirusa, uatualnij wszystkie patche... masz
> włączone DMA dla dysku?

Wirusów nie mam pewności, bo nigdy nie mam stałej pewności, kiedy Neostrada
działa mi po kilkanaście godzin bez przerwy. (Kaspersky + HAURI - stałe
monitorowanie, ale róże już widziałem atrakcje)
Patche są. DMA włączone

> Nie napisałes jaki masz system wogóle....wnioskuję ze XP tak?

Win2000

> możliwe że masz chłodzenie kiepskie i sprzętowo Ci zwalnia procek...

Tylko, że od kilku miesięcy (wymieniałem wiosną płytę) wszystko było O.K, a
teraz jakieś jazdy zaczęły się z tydzień temu.

> 64MB Ramu to jednak chyba za mało na XP, mimo iż da się odpalić ;)

Jakie 64 ramu? Pisałem na początku, że mam dwie kostki (256 + 512)

adam