Rozbudowa kompa -niskie fundusze - prosba o pomoc

Autor: Mar_Q <bluepc_at_konto.pl.delete.end>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 19:48:43 MET

Witam
W nowym roku mam zamiar rozbudowac maszynke :) glownie do netu i grania
zamierzam kupic plyte, procka i pamiec
Poniewaz budzet bardzo skromy - 600 - 700 zł wiec prosze o rade.
Myslalem na nforce2 + uzywany Athlon 1700+ do 2000+ (zaleznie jak sie okazja
trafi :)
i pamiec 256MB - poniewaz na tyle straczy kasy :(
Procka uzywanego (200 zł) i pamiec tez (130 zł)
Pytanie jaka plyte - oczywiscie z tych raczej ponizej 400 zł :) Myslalem
nad:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13507.html
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13890.html
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13012.html
http://sklep.benchmark.pl/pelny_7097.html
ale wszelkie propozycje mile widziane :)
Reszta sprzetu to GF3 Ti 500, kontroler SCSI i dysk SCSI
2 sieciowki 3 COM, Zasilacz 300W Huntkey
Mam nadzieje ze muzyka bedzie dobra na Soundstormie bo nie kupuje innej
karty
a spotkalem sie z wypowiedziami o traskach i sam nei wiem :/

PS: czym sie roznia plyty na nforce 2 SPP (IGP) od nforce2 Ultra 400 ?

--
Pozdrawiam
MarQu