Niedroga drukara

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 18:31:18 MET

Witam! Potrzebuje malej, taniej drukareczki na potrzeby typowo-studenckie
(czyli od czasu do czasu druknac jakies sprawozdanie, referat, wykres cos
takiego). Nie musi to byc zadna rewelacja-jakosciowa, cena - chcialbym sie
zmiescic w 300 zl i przede wszystkim - niskie koszty eksploatacji. Cos
taniego z HP planowalem wziac, ale tusze sa drogie (zamienniki rowniez), do
Lexmark'a jakos nie mam przekonania i najchetniej raczej wzialbym cos z
Canon'a, w domu stoja dwie drukareczki tej firmy i jestem bardzo zadowolony
i przekonany do tej marki, poza tym atramenty choc moze nie sa tanie to
zamienniki sa naprawde tanie co mi bardzo pasuje. Jesli mozecie doradzic
jakis model Canon spelniajacy powyzsze wymagania, ew. propozycje czegos
innego (moze byc i HP i wszystko inne, byle niskie koszty eksloatacji) to
prosze o porade. Z gory thx za pomoc.