Re: Proszę o pomoc, dzwięk Opti mb931 na ISA

Autor: koliza <_11koliza_14_at_Wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 18:24:50 MET

> MB931/MED3931 ( czerwony laminat ) to ExpertColor,

u mnie zielony laminat i raczej ciezko zidentyfikowac producenta, jedynie na
chipsecie widac Opti 82C931

> gdzieś nawet powinienem mieć płytkę ze sterownikami.
> Jeśli z tych stronek nie odpali to wal na priva,
> sam używam Opti931 więc sterowników mam sporo :)
>
> http://www.spat.pl/drivery/opti931.zip
> http://download.eportal.pl/?id=264
> http://www.infoman.com.pl/index.php3?idn=k1VLlTu8Q8IXuzezw&s=4&k=535&so=
> http://www.soundcard-drivers.com/companies/765.htm ( drivers/all )

wielkie dzieki, sterowniki lyka ale przy probie startu karty windows
zatrzymuje sie z komunikatem ze karta uzywa DMA 0,1 i 3 ktorych ja nie
uzywam. Nie wiem co z tym zrobic. Mam starszy sprzet bo P200MMX ale wszystko
dziala nawet USB oprocz tej karty.
Dzieki za wszystkie linki i chec pomocy