Re: sound blaster

Autor: Luka Vandergaart <none_at_to.be>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 17:25:07 MET

lev@k wrote:

> Zgadza się - mój błąd, to zwykła 16-bit. Niemniej do zwykłego
> uzytkowania z "jakością płyty CD" w zupełności starcza.

Raczej chodzi o to, ze mowa tutaj o SB Live! 24-bit - istnieje taka
wersja, ona nie jest robiona na ukladzie emu10k1 w zwiazku z czym nie
ma takiego wsparcia a takze sterowniki kx nie pasuja do niej.
Generalnie odradzam SB Live! 24-bit i Audigy LS chyba, ze ktos wie co
robi kupujac w/w karty.

Pozdrawiam

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."