Modernizacja komputera (PIII)

Autor: Adam Pawlicki <adip_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 06:35:55 MET

Witam grupe!

Chcialbym zmodernizowac nieco nastepujacy zestaw:

Procesor: PIII 800MHz BOX
Plyta gl.: ASUS CUV4X-E (VIA 694X)
RAM: 128MB
Karta gr.: GeForce2 MX 400 32 MB

I teraz mam pytanie: Jak za pomoca niewygorowanych srodkow dac lekkiego kopa
temu leciwemu juz troche zestawowi. Ostatnio malo gram, czesciej uzywam go do
internetu, programowania, robienia stron itd., ale nie ukrywam, ze chcialbym
by "poszedl" na nim jakis NFS:U. Wiem, ze na pewno musze dokupic RAM (do
zastosowan pozagrowych bedzie to chyba najwazniejszy element (?)), chcialem
zmienic tez karte gr., ale na jaka? Na AGPx4 chodza jak widzialem nawet
GeForce'y 4, ale nie chcialbym przesadzic. Bez sensu, zeby mozliwosci karty
byly blokowane przez reszte komponentow i vice versa.

Z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi
Pozdrawiam

--
Adam "AdiP" Pawlicki