radek 9550 + Arctic Cooling VGA Silencer Rev3

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 03:01:15 MET

Witam !
Mam karte Sapphire 128 bit 128 MB Radeaon 9550. Przyznam szczerze ze
troche mnie ten wiatraczek denerwuje , do najcichszych to on napewno nie
  nalezy , a ostatnio dodatkowo zaczal od czasu do czasu "chrobotac" :P
Mysle nad kupieniem Arctic Cooling VGA Silencer Rev3. Co o tym sadzicie
? Czy ktos to montowal na tej karcie ? I ogolnie jakie odczucia macie
zwiazane z tym produktem ? Aha , karta jest krecona (bios od 9600 pro
ez) , wiec czy ten Arctic jest choc troche wydajniejszy od tego
wiatraczka fabrycznego ?
Z gory dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam !