Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 00:12:53 MET
Message-ID: <1vcou5u0mnufr$.1s33e5wca0cjx$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Sat, 4 Dec 2004 23:48:20 +0100, Tomasz napisał(a) co następuje:

> tu chodzi o jakosc obslugi klienta, a nie o ceny towarow. Jedno z drugim nie
> ma nic wspolnego. Moze byc drogi sklep w ktorym Cie oleja jak rowniez to
> samo moze spotkac Cie w tanim sklepie. Czesci (zestawy) kupowane w Arescie
> niczym nie roznia sie od tych z innych sklepow poza cena. Roznica polega
> tylko na tym, ze w Arescie czujesz sie jak intruz i na kazdym kroku musisz
> uwazac, ze Cie nie oszukali.
> No coz jesli bedziesz ostrozny, kupisz to co planowales i jeszcze zaplacisz
> mniej - to zakup bedzie udany :) mimo, ze sklep jest tani i do bani

No w zasadzie się zgadzam, ale chyba najważniejsze jest to co dzieje się w
momencie reklamacji. Miałem okazję kilkakrotnie doświadczyć tej
przyjemności w Arest i Proline i zawsze byłem traktowany dobrze, ale termin
realizacji jest przerażający - prawie zawsze był to ok. miesiąc (21 dni
roboczych). Ja akurat zarabiam komputerem na życie i czekanie miesiąc na
zwrot płyty głównej jest dla mnie nie do przyjęcia, także chyba faktycznie
zacznę kupować w sklepach, które gwarantują części zastępcze na czas
naprawy.

-- 
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB
Radeon 9550 250/400@420/480, Modecom ISO-450@silenced,
[---  Water Cooled CPU & GPU  ---]
Received on Sun Dec 5 00:25:17 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 05 Dec 2004 - 00:51:05 MET