Dnia Sat, 4 Dec 2004 23:48:20 +0100, Tomasz napisał(a) co następuje:
> tu chodzi o jakosc obslugi klienta, a nie o ceny towarow. Jedno z drugim nie
> ma nic wspolnego. Moze byc drogi sklep w ktorym Cie oleja jak rowniez to
> samo moze spotkac Cie w tanim sklepie. Czesci (zestawy) kupowane w Arescie
> niczym nie roznia sie od tych z innych sklepow poza cena. Roznica polega
> tylko na tym, ze w Arescie czujesz sie jak intruz i na kazdym kroku musisz
> uwazac, ze Cie nie oszukali.
> No coz jesli bedziesz ostrozny, kupisz to co planowales i jeszcze zaplacisz
> mniej - to zakup bedzie udany :) mimo, ze sklep jest tani i do bani
No w zasadzie się zgadzam, ale chyba najważniejsze jest to co dzieje się w
momencie reklamacji. Miałem okazję kilkakrotnie doświadczyć tej
przyjemności w Arest i Proline i zawsze byłem traktowany dobrze, ale termin
realizacji jest przerażający - prawie zawsze był to ok. miesiąc (21 dni
roboczych). Ja akurat zarabiam komputerem na życie i czekanie miesiąc na
zwrot płyty głównej jest dla mnie nie do przyjęcia, także chyba faktycznie
zacznę kupować w sklepach, które gwarantują części zastępcze na czas
naprawy.
-- [ Marco ] AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE, 512 MB RAM, HDD 160 GB Radeon 9550 250/400@420/480, Modecom ISO-450@silenced, [--- Water Cooled CPU & GPU ---]Received on Sun Dec 5 00:25:17 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 05 Dec 2004 - 00:51:05 MET