Re: HP 3820- daltonistka ?!

Autor: Wiesław <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 23:40:02 MET

Użytkownik "Paulie" <pablonet@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości
news:y0qm21x56kl8$.102fjh02djt3m.dlg@40tude.net...
> dałem jej jedno czyszczenie- nie pomogło (dalej różowo);
drugie- nic.
> Teraz pyta czy włączyć 'czyszczenie kompleksowe przy
którym
> zostanie użyta duża ilość tuszu'- dać jej to, czy nie ma
sensu???

Zrob tak: Wyjmij kartridz z drukarki (nie zapomnij opuscic
klapki, bo lubi sie chowac przy wyjetym tuszu) wez
chusteczke chigieniczna i przycisnij do tuszu w tym miejscu
gdzie sa dysze (pod spodem kartridza trzy kreski, kazda
odpowiada jednemu z kolorow) przytrzymaj chwile. Powinny Ci
sie odbic trzy kolorowe paski. Jezeli nie ma ktotegos, masz
zwalone dysze i kardridz do wymiany ( na Allegro pusty
oryginalny mozna kupic za ok 20 zl.) Jezeli bedziesz mial
wszystkie trzy kolory nalezy szukac gdzie indziej (albo
sterowniki, albo nie daj Boze sama drukarka).

Pzdr