Re: calkowita pamiec fizyczna vs. dostepna pamiec fizyczna

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 23:18:52 MET

Użytkownik "mati" <mati_23@vp.pl> napisał w wiadomości
news:cotbf3$1u8b$1@mamut1.aster.pl...
> Całkowita pamięć fizyczna 1 280,00 MB
> Dostępna pamięć fizyczna 648,94 MB
> tak to wyglada w tej chwili...

to mi nic nie mówi :-) jak dla mnie, to mało informacji
gdzie Ci system podaje takie informacje, bo nie za bardzo kojarzę gdzie je
wyczytałeś?? jaki Windows masz postawiony? czy to dotyczy jednej partycji
(jeśli tak, to czy systemowej), albo czy całego dysku, bo całkowity rozmiar
1200MB, to mało nawet jak ja jedną partycję...

Teraz to nie wiem, czy masz postawionego skromnego WIN98 i masz
niespartycjonowane połowę dysku..... albo czy chodzi o coś innego....
Od kiedy masz taki problem..?
...........tak po omacku, to mi ciężko zgadywać o co chodzi... no i sam
profesorem w tej dziedzinie nie jestem...
napisz coś więcej, to pogadamy :-)

pozdr
nnowy