Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 23:01:05 MET

Użytkownik "Dariusz " <darekzal@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:cosvdg$euq$1@inews.gazeta.pl...
<ciach>
> ok. 10 dniach. Kasa leżala u nich 3 tyg. ( za zasilacz miesiąc ), zestaw
> potaniał w tym czasie o ponad 200 zł.

Ja w żadnym wypadku nie bronię Aresta. Odniosłem się do listu Szo, który
stwierdził, że skoro firma nie ma na sklepie panela LG 1730p, to jest
kiepską firmą. Ten argument jest trochę głupi.

Co do całej sytuacji z arestem to mam swoje zdanie - po prostu tani sklep
nie może być dobry. Jak ktoś się decyduje na zakup w takim miejscu to musi
mieć świadomość, że niekoniecznie będzie to udany zakup.

pozdrawiam
jahu