Re: Jak to jest z DDRami

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 22:57:04 MET

Użytkownik " komp" <przewoz_pw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cot92u$ncu$1@inews.gazeta.pl...
> Niby jest w ustawieniach biosu możliwość 166 ale...

Jak jest to bardzo dobrze, masz lepszą płytę, pomyliło mi się z K7S5A, Twoja
ma lepsze parametry, jakbyś miał procesor na 166 to i pamięci lepiej puścić
synchronicznie.

> A jak z pojemnościami? 128+256 będzie OK?, czy nie bardzo?

Oczywiście, tez tak mam w jednym komputerze, nie ma takiej reguły, że
pamięci mają byc w jednakowych modułach, no tylko na płytach z dwudroznym
Ramem (nvidia n-force), ale na twojej to bez znaczenia.