Re: problem skaner microtek z przystawka do filmow

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 18:05:09 MET

Użytkownik "zbychu" <zbysiun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5d7a.00001534.41b1e6f8@newsgate.onet.pl...
> Wkladam film, ustawiam w programie negatyw i skanuje 600 dpi, 300 dpi i
> widze
> zamiast fotki paskudny niebieskawy skan kliszy z okropna ziarnistoscia.

Filmy skanuje sie w rozdzielczości przynajmniej 1200, lepiej 2400 czy
większej, przy czym nie chodzi o interpolowaną a realną. Do tego należy użyć
programu do obróbki grafiki, który prawdopodobnie jest na płytce dołączonej
do skanera, np, ja dostałem ze skanerem program Ulead Photo Express. Efekty
skanowania filmów są całkiem, całkiem.
Pozdrawiam.
Janusz