problemy z podziałem dysku

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 16:03:42 MET

Mam do dyspozycji dysk 80.0 GB (Seagate, nie pamiętam dokładnie typu ;) ).
Spory czas temu miałem na nim zainstalowane 2 systemy: WindowsXP oraz
MandrakeLinux.
Aby zainstalować Mandrake'a musiałem podzielić dysk na partycje. Wszystko
było dobrze, dopóki używałem dwóch OS. Po pewnym czasie jednak postanowiłem
zrezygnować z Man'a i wrócić do samych okienek. W związku z tym odpaliłem
ten sam instalator, którym instalowałem Lin'a i przy pomocy tamtego
narzędzia zmieniłem przydział dysku w ten sposób, że dla Windows (chyba
FAT32 - choć nie pamiętam dokładnie) przeznaczyłem całą przestrzeń.
Wydawałoby się, że wszystko będzie OK, ale... Podczas ostatniej istalacji
Windows (to samo zresztą ukazało mi się w zainstalowanym przed chwilą
Paragon Partition Manager'ze Virtual Demo zobaczyłem:

Volume: Type: System
Size Used Free Volume Label Active
Hidden
C: Primary NTFS
74.5 GB 6.5 GB 68.0 GB Yes
No
*: Primary
[free] 7.8 MB

Tak, jak do dysku c: można dostać się bez problemu, tak dysk '*' jest
kompletnie niewidoczny.
Teraz właśnie zastanawiam się (nie od dzisiaj zresztą) czy można (a jeśli
tak, to jak) wrócić do pierwotnego podziału dysku tak, aby był to jeden 80
GB dysk bez tego niewidocznego 7.8 MB oczywiście ze świadomością utraty
danych przy zmianie podziału. Pytanie tylko czym to zrobić - czy ten
ściągnięty soft będzie się do tego nadawał ?

--
cOOba