pamieci flash

Autor: Stryq <smok_at_wawelski.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 15:52:51 MET

Witam!
Jakis czas temu pytalem szanownych grupowiczow o budowe i zasade dzialania
pendrive'a. Polecono mi zebym szukal nie tyle o pendrive'ie co o
pamieciach flash. Uwierzcie mi szukalem caly dzien, przejrzalem bardzo
duzo wynikow z google i nic:( Nigdzie konkretnych informacji o budowie i
dzialaniu pamieci flash. Sa tylko standardy, jakie predkosci maja, ktore
marki najlepsze itd.... Bzdety ktore sa mi malo potrzebne. Znalazlem tylko
jedna(!) porzadna strone:
http://www.republika.pl/pamieciflash/usbflashdisc.htm ale to jest
stanowczo za malo:( Jeszcze raz prosze jesli ktos ma jakies materialy albo
cos innego zwiazanego z budowa i zasada dzialania penrdive'a (pamieci
flash) bylbym bardzo wdzieczny za podeslanie na maila
(stryq(at)poczta.onet.pl). Z gory wielkie dzieki! Pozdrawiam grupowiczow!

--
Stryq