piny audio na plycie a przedni panel-pomocy!

Autor: :: l a t a v i e c :: <szczesny.marcin_wyrzucto_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 13:36:24 MET

witam wszystkich.
mam taki oto problem, z przodu obudowy mam 2 gniazda USB i gniazdo mikrofonu
i sluchawek. o ile USb podalczylem przewodem do plyty bez problemow to z
audio juz nie jest tak latwo. przewody od tych gniazd sa opisane
nastepujaco:
L-in
L-out
MIC-in
GND
R-out
R-in
MIC-in
GND
Natomiast na plycie glownej Soltek 75FRN2L mam gniazdo z pinami audio.nazywa
sie Front Panel Audio Connector,
opis wyjsc pinow na plycie:
pin1-Mic-in
pin3-Mic VREF
pin5-FPOUT R
pin7 (key)
pin9 FPOUT L
pin2- AUD GND
pin 4-Audio Vcc
pin6-RET R
Pin10-RET L

Czy ktos bardziej biegly w temacie moglby pomoc mi w wyprowadzeniu dzwieku z
plyty na panel przedni. Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

--
  pozdrawiam