Re: LiteOn 1633S vs. NEC 3500A - co byscie polecili?

Autor: Grizon <grizon_at_nowhere.com>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 13:24:04 MET

Czesc,

Tak sie sklada ze mam wypalarki obu tych firm. Niecaly rok temu kupilem
Lieona 811s i byl to chyba moj najbardziej chybiony zakup. Liteon jest
bardzo wybredny jesli chodzi o media. Robi duza ilosc bledow w tym co wypala
a to co wypala jest bardzo niekompatybilne. Jedyna zaleta to dobra korekcja
bledow przy odczycie. Dlatego tez zdecydowalem sie go zostawic jako czytnik.
Byc moze nowsze liteony sa troche lepsze ale nie chce mi sie znowu ryzykowac
kilkuset zlotych zeby sie o tym przekonac.
Wobec niezliczonych problemow z Liteonem niecaly miesiac temu kupilem NEC
3500 i jestem caly rozanielony. Przed zakupem plyt juz nie musze googlowac
zeby sprawdzic czy akurat te media beda dzialac z moja wypalarka. Po prostu
biore pierwsze z polki i jest dobrze. NEC 3500 wedlug mnie nie ma w chwili
obecnej konkurencji. To co wypale jest rowniez doskonale kompatybilne z moim
domowym DVD.

Pozdrawiam,
Andrzej.