Re: Profesjonalne WC- jak i z czego???

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 13:22:02 MET

> niejeden wątek ale nie dowiedziałem się wszystkiego co chciałbym wiedzieć,
> zanim wydam jakieś 200-300 zł na prof. WC.
słabo ci wychodzi to szukanie. strone kyńka przeglądałeś ?

> Do WC chciałbym zastosować małego peltierka, ok 20W, no chyba że okaże się
> to zbędne.
20 W to się nadaje najwyżej do chłodzenia chipsetu

> Pytania na które nie znalazłem odpowiedzi:
> 1. Jaki blok będzie najlepszy- wiercony, frezowany, typu Z czy 'normalny'?
frez typu G albo frezowana kratka czy jak to się zwie

> 2. Do czego na niektórych blokach służy trzecia dysza pośrodku, która
> zazwyczaj ma większą średnicę niż 2 pozostałe?
duży wlotowy i dwa małe wylotowe
> 3. Zależy mi przede wszystkim na wydajności, ale też na ciszy, czy Atman
> 2000 będzie dobra? (planuję zamknięty obieg)
tematów o pompkach na forach jest w 3-pizdu i troche,
> 4. Na Radka będę zakładał Ati Silencer, więc tutaj problem z głowy, wodą
> natomiast chcę schłodzić procka i chipset, bo też parzy, czy w połączeniu
> chłodzeniem procka będzie to wydajne?
napewno ciche i w najgorszym wypadku tak samo wydajne jak chłodzenie
powietrzem
> 5. Acha- chłodzenie na HDD
zwykły malutki wentylatorek (np z grafy) na 12V podłączony na 5 V w
zupełności wystarczy - niech dmucha od spodu albo z boku
> 6. Chłodnica- czy kupić kadeta na allegro za ok. 75 zł, czy lepiej
> poszukać
> na szrocie?
skład złmu - policzą ci za kilogramy. kupisz super chłodnice za max 20 zł