Re: dodatkowy wentylator

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 12:23:51 MET

a wrote:
> "ambient temperature is defined ............
> Operating 0 to 60 st C......"
>
> i dysk grzeje sie powyżej tej temperatury ?
kazdy kto zajmuje sie elektronika zawodowo wie ze wysoka temperatura nie
sluzy urzadzeniom elektronicznym a zwlaszcza takim jak HDD!
> Ale im więcej wiatraków tym lepiej............ dla producentów wiatraków.
> marek
brak wiatrakow lepiej dla producentow HDD, procesorow itp ;-)

u mnie zastosowanie tylko jednego wiatraka za jedyne 12PLN znacznie
poprawilo sytuacje w obudowie, spadly m.inn. obroty wentylatora na
procesorze. opisalem to zreszta szeczgolowo na tej grupie.
Oczywiscie przesada tez nie jest wskazana :-)

--
Pozdrawiam
Maciek M.